انواع روش های SEO

ما سه نوع سئو داریم : سئو کلاه سفید: سئو کلاه سفید یعنی انجام کار سئو کاملا طبق قوانین گوگل. این روش نسبت به روش های دیگر به زمان بیشتری نیاز دارد و در عین حال سخت تر است. سئو کلاه خاکستری: تعریف سئو کلاه خاکستری سخت است. براساس تعریفی که جان اندرو، متخصص سئو، بیان کرده است: سئو کلاه خاکستری چیزی بین سئو کلاه سفید و سیاه نمی باشد. بلکه شامل تکنیک هایی که اگر گوگل متوجه استفاده آن…

ما سه نوع سئو داریم :

سئو کلاه سفید:

سئو کلاه سفید یعنی انجام کار سئو کاملا طبق قوانین گوگل. این روش نسبت به روش های دیگر به زمان بیشتری نیاز دارد و در عین حال سخت تر است.

سئو کلاه خاکستری:

تعریف سئو کلاه خاکستری سخت است. براساس تعریفی که جان اندرو، متخصص سئو، بیان کرده است:

سئو کلاه خاکستری چیزی بین سئو کلاه سفید و سیاه نمی باشد. بلکه شامل تکنیک هایی که اگر گوگل متوجه استفاده آن ها شود، سایت شما را جریمه می کند و افرادی بیشتر از این تکنیک ها استفاده می کنند که خیلی به قانون پابند نمی باشند ولی در نظرشان نمی خواهند کار غیر قانونی کنند.

سئو کلاه سیاه:

این روش به تکنیک هایی اشاره دارد که هدف آنها فریب دادن ربات های گوگل و کسب جایگاه در کلمه کلیدی مورد نظر در سریع ترین زمان ممکن است. از اینکه مشکل یوزر را حل کند، به دنبال فریب دادن موتورهای جستجو است. استفاده نادرست و مداوم از این تکنیک ها به جایگاه شما در گوگل آسیب می رساند.

بزرگترین تفاوت بین این روش ها ، این است که سئو کلاه سفید دستورالعمل های گوگل را دنبال می کند و تجربه کاربر را بهبود می بخشد، در حالیکه سئو کلاه سیاه این دستورالعمل ها را نقض می کند و معمولا با بی توجهی کامل به کاربران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید