آموزش برنامه نویسی موبایل React Native

آموزش برنامه نویسی موبایل React Native

آموزش برنامه نویسی موبایل React Native یکی از مشاغلی که امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است و درآمد بسیار بالایی، برنامه نویسی اپلیکیشن های موبایل است؛ اما تا به حال به این فکر کرده اید که اگر بخواهید برنامه نویس موبایل شوید، چه …

 3,000,000

توضیحات

آموزش برنامه نویسی موبایل React Native

یکی از مشاغلی که امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است و درآمد بسیار بالایی، برنامه نویسی اپلیکیشن های موبایل است؛ اما تا به حال به این فکر کرده اید که اگر بخواهید برنامه نویس موبایل شوید، چه مراحلی را باید طی کنید؟

بله می توانید اندروید و ios را جداگانه یاد بگیرید، اما یک راه بهتر و جذاب تر هم وجود دارد، این که با یک بار برنامه نویسی، برای هر کدام از پلتفرم ها (اندروید،ios و وب) خروجی بگیرید.

React Native یکی از فریم ورک های جاوا اسکریپت است. کار با React Native به شما این فرصت را می دهد که اپلیکیشن های موبایلی، همتراز بزرگترین نرم افزارهای موبایلی طراحی کنید. فیس بوک، اینستاگرام و Airbnb همگی آخرین نسخه های برنامه را با استفاده از این چارچوب ساخته اند. تسلط بر این فریم ورک بسیار ساده است، زیرا نیازی به یادگیری جاوا،swift یا اندروید ندارید. کامپوننت ها اپن سورس هستند و به راحتی می توانید، بدون کد نویسی مجدد هر جا نیاز داشتید از آنها استفاده کنید.

دوره آموزش برنامه نویسی موبایل React Native مناسب چه کسانی است؟

افراد علاقه مند به حوزه برنامه نویسی موبایل

برنامه نویسان حرفه ای IOS و Android که به ارتقا مهارت هایشان علاقه دارند.

طراحان اپلیکیشن Android و IOS که به دنبال افزایش درآمدشان هستند.

افرادی که میخواهند در سریع تر زمان ممکن با شرکت در یک دوره، به عنوان برنامه نویس موبایل استخدام شوند.

پس از شرکت در دوره آموزش برنامه نویسی موبایل React Native می توانم وارد بازار کار شوم؟

در حال حاضر بازار کاری بسیار خوبی برای این رشته در داخل و خارج از کشور وجود دارد. حقوق برنامه نویسان این رشته در داخل کشور از ده میلیون تومان و در خارج از کشور از هشت هزار دلار در سال شروع می شود؛ اما برای رسیدن به این درآمد و این فرصت شغلی جذاب باید یک آموزشگاه و محیطی متشکل از اساتید حرفه ای و دانشجویان قوی را پیدا کنید تا بتوانید بدون اتلاف وقت، در سریع ترین زمان ممکن این مهارت را یاد بگیرید.

در آموزشگاه فن پردازان شما را برای یادگیری React Native از اصول اولیه تا ساخت برنامه های پیچیده به صورت عملی و پروژه محور همراهی می کنیم، قدم به قدم همراه شما خواهیم بود تا به توانایی و تخصص در این رشته برسید؛ در این دوره هدف بازار کار است و با توجه به بازار کار داغ این رشته، تمام مطالب مورد نیاز برای شما گفته خواهد شد.

اما پس از یادگیری چطور کار پیدا کنیم؟

حتما می دانید که برای گرفتن کار در زمینه برنامه نویسی شما نیاز به نمونه کار برای ارائه و نمایش مهارت هایتان دارید. در انتهای دوره آموزش برنامه نویسی موبایل React Native در اصفهان فن پردازان شما مجموعه ای از پروژه های حرفه ای را برای نمایش مهارت های جدید خود خواهید داشت و به راحتی می توانید وارد بازار کار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *