آموزش برنامه نویسی پایتون در اصفهان

آموزش زبان برنامه نویسی Python

قدرت و سرعت بسیار بالا و در حین حال ساده بودن باعث شده آموزش زبان برنامه نویسی Python در اصفهان، یکی از محبوب ترین دوره ها باشد. روند یادگیری این زبان با یک آموزشگاه حرفه ای برای شما بسیار آسان خواهد بود، کافیست همراه ما باشید.

 850,000

توضیحات

همانطور که میدانید آموزش زبان برنامه نویسی Python در اصفهان بسیار محبوب است.

زبان پایتون دنیای برنامه نویسی را متحول کرد. پایتون مانند زبان های دیگر مورد استفاده قرار نمی گرفت و فقط برای حل مسائل خاص استفاده می شد. در واقع می توان از آن در حوزه های مختلفی مانند توسعه وب، توسعه اپلیکیشن، علم داده و هوش مصنوعی استفاده کرد.

تقریبا تمام دانشجویان رشته های مهندسی و افراد فعال در حوزه های برنامه نویسی حداقل یکبار اسم زبان پایتون را به عنوان آسان ترین و قدرتمند زبان برنامه نویسی شنیده اند.

این، بخاطر دستورات ساده و سر راست، کتابخانه های گسترده و وسیع، امکان خطایابی راحت، دستورات قدرتمند و … است.

همین نکات است که پایتون را به یکی از محبوب ترین و اصلی ترین زبان های برنامه نویسی زبان در سال های اخیر تبدیل شده است.

هدف از شرکت در دوره آموزش زبان برنامه نویسی Python چیست؟

اگر در زمینه هوش مصنوعی، امور مالی، توسعه وب یا داده کاوی (Big Data) مشغول به کار هستید، پایتون یکی از مهم ترین مهارت هایی است که باد یاد بگیرید.

اگر قصد دارید وارد حوزه برنامه نویسی شوید، با گذراندن این دوره پایتون می توانید به سادگی به هدف خود برسید و مسیر حرفه ای شدن در برنامه نویسی را کوتاه تر کنید.

هسته اصلی زبان برنامه نویسی پایتون کوچک است، اما یک کتابخانه استاندارد بزرگ دارد و به همین دلیل به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن می توانید این زبان را یاد بگیرید، البته باید در انتخاب آموزش مناسب دقت کنید، انتخاب دوره آموزشی و آموزشگاه اشتباه، حتی اشتیاق شما را با یادگیری از بین می برد.

نکته مهم و جذاب این است که برای یادگیری پایتون شما به هیچ پیش نیازی نیاز ندارید، تنها علاقه و اشتیاق برای یادگیری کافی است!

دوره آموزش زبان برنامه نویسی Python مناسب چه کسانی است؟

افراد علاقه مند به یادگیری زبان پایتون

برنامه نویسان پایتون که به ارتقا مهارت های خود علاقه دارند.

دانشجویان رشته های فنی که به مهارت برنامه نویسی پایتون برای اجرای پایان نامه های خود نیاز دارند.

افراد فعال در حیطه داده کاوی، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و امنیت

علاقه مندان به برنامه نویسی چند سکویی

علاقه مندان به حوزه برنامه نویسی وب که دوست دارند به عنوان متخصص وارد این حوزه شوند.

دانشجویان رشته های مهندسی کامپیوتر،it، علوم کامپیوتر و سایر رشته های فنی که تمایل دارند، بلافاصله بعد از تحصیلات وارد بازار کار شوند.

پس از شرکت در دوره آموزش زبان برنامه نویسی Python می توانم وارد بازار کار شوم؟

روند یادگیری برنامه نویسی python با یک آموزشگاه حرفه ای برای شما بسیار آسان خواهد بود، پایتون این امکان را فراهم می کند که در مدت زمان بسیار کوتاهی بتوانید از امکانات آن استفاده کنید.

در فن پردازان ما این دوره را به صورت تخصصی، مبتنی بر نیاز بازار کار تدریس می کنیم. تمامی سرفصل ها با بررسی نیاز های دقیق صنعت و بازار تهیه کنید. برای یادگیری تمامی نکات از پایه ای ترین مباحث تا پیشرفته ترین مبانی این دوره به صورت عملی و پروژه محور با شما همراه خواهیم بود.

با گذارندن این دوره شما قطعا می توانید وارد بازار کار شوید. ما شما را تا رسیدن به مراکز کاری معتبر تا آخرین مراحل همراهی می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *