آموزش مجازی سازی VMware

آموزش مجازی سازی VMware

هدف از شرکت در دوره آموزش مجازی سازی VMware چیست؟ یکی از تخصص های مورد نیاز برای هر کارشناس شبکه تسلط بر مجازی سازی و نرم افزارهای آن است. به تعریفی دیگر یکی از مهارت هایی که امروز در تمامی شرکت، ارگان ها و سازمان اهمیت دارد همین …

 1,800,000

توضیحات

هدف از شرکت در دوره آموزش مجازی سازی VMware چیست؟

یکی از تخصص های مورد نیاز برای هر کارشناس شبکه تسلط بر مجازی سازی و نرم افزارهای آن است. به تعریفی دیگر یکی از مهارت هایی که امروز در تمامی شرکت، ارگان ها و سازمان اهمیت دارد همین استفاده از فناوری مجازی سازی است. تسلط بر نرم افزارهای مجازی سازی به موفقیت متخصصین شبکه و به دست آوردن موقعیت شغلی بهتر کمک می کند،اما چرا بین فناوری های مجازی سازی از VMware استفاده کنیم؟

در میان تمام پلتفرم های مجازی محصولات شرکت VMWare قطعا بهترین هستند و بیشترین بازار کار را در ایران و حتی در سطح جهانی و بین اللملی دارند. VMWare یکه تاز حوزه مجازی سازی است.

در سطح کلان چیزی قابل اعتماد تر از محصولات VMWare برای شروع کار پیدا نمی کنید. استفاده از VMware به شما امکان می دهد چندین ماشین مجازی (VM) را در یک سرور فیزیکی با استفاده از یک hypervisor نصب شده روی سرور فیزیکی اجرا کنید. با VMware می توانید چندین سیستم عامل را روی یک سرور فیزیکی اجرا کنید زیرا هر VM می تواند سیستم عامل خود را اجرا کند. ماشین های مجازی در یک سرور فیزیکی یکسان همه منابع مانند شبکه و RAM را به اشتراک می گذارند.

با یک دوره آموزشی مناسب می توانید مهارت های لازم برای تسلط بر VMware را در مدت زمان کوتاهی بیاموزید.

دوره آموزش مجازی سازی VMware مناسب چه کسانی است؟

افراد علاقه مند به دنیای مجازی سازی

افراد فعال در حوزه مدیریت شبکه، زیر ساخت شبکه، معماری شبکه و …

افراد فعال در حوزه مدیریت مرکز داده مجازی، کارشناس مجازی سازی و…

پس از شرکت در دوره آموزش مجازی سازی VMware می توانم وارد بازار کار شوم؟

با توجه به اطلاعات سایت Burning Glass که میلیون ها آگهی استخدام و شغل روزانه در آن ثبت می شود، در 12 ماه گذشته در حدود 140,205 فرصت شغلی برای مجازی سازی در این سایت ثبت شده است، همچنین Burning Glass پیش بینی می کند تقاضا برای چنین مهارتی طی 10 سال آینده 28.6 درصد افزایش می یابد.

VMware به عنوان یک ابزار کاربردی برای مشاغل و افرادی که مایل به تغییر زیرساخت های آنلاین خود به راه حل های ابری و دسترسی کامل دیجیتالی به کاربران هستند، مطرح شده است.

صرفه جویی و امکان مدیریت متمرکز به کمک مجازی سازی سبب شده است تا هر روز شرکت های بیشتری به دنبال استخدام و به کارگیری افرادی به چنین تخصصی شوند.

به همین روی یکی از جذاب ترین و پر طرفدارترین دوره های ما در فن پردازان دوره آموزش مجازی سازی VMware است.

در دوره مجازی سازی VMware از صفر تا صد تبدیل شدن شما به یک کارشناس مجازی سازی همراه شما هستیم، مباحث این دوره همگی بر اساس فصل های تعیین شده از طرف VMware تدریس می شود، همچنین تمرینات عملی که در طول دوره به دانشجویان ارائه می شود، آنها را کاملا برای ورود به بازار کار آماده می کند. در فن پردازان در تمام مسیر یادگیری تا رسیدن به موفقیت و ورود شما به بازار کار همراهتان هستیم.

پس وقت تلف نکنید، بیایید شروع کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *