زبان برنامه نویسی PHP

زبان برنامه نویسی PHP

هدف از شرکت در دوره زبان برنامه نویسی PHP چیست؟ در قرن 21 و در دوره انفجار اطلاعات، زبان php همچنان به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. Php تقریبا در همه جای دنیای وب مورد استفاده قرار می گیرد. بر اساس آمار ها 79.1 درصد از هم…

 650,000

توضیحات

هدف از شرکت در دوره زبان برنامه نویسی PHP چیست؟

در قرن 21 و در دوره انفجار اطلاعات، زبان php همچنان به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. Php تقریبا در همه جای دنیای وب مورد استفاده قرار می گیرد. بر اساس آمار ها 79.1 درصد از همه وب سایت هایی که دارای زبان برنامه نویسی سمت سرور هستند از PHP استفاده می کنند. PHP یک زبان سمت سرور است، به این معنی که بار سنگین بر روی سرور انجام می شود و محتوای ارائه شده به مرورگر را به صورت پویا تولید می کند.

مهم ترین ویژگی PHP این است که بسیار انعطاف پذیر و تقریبا همه کاره است.php یک زبان شی گراست. همچنین دارای یک متا زبان بسیار قدرتمند برای توسعه دهندگان است.

PHP با فریمورک هایی مانند Laravel، Symfony یا Code Igniter همراه است که کار با آن آسان است. PHP همچنین طیف گسترده ای از پایگاه های داده مانند MySQL، PostGreSQL، Mongo، Oracle DB، DB ++، Paradox، Ingres و بسیاری دیگر را پشتیبانی می کند.

phpیکی از ساده ترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری است. PHP هیچ وقت قدیمی نمی شود و قطعاً ارزش یادگیری در سال 2021 و پس از آن را دارد. هنوز هزاران شغل برای برنامه نویسان جدید PHP وجود دارد.

بسیاری از زبانهای برنامه نویسی برای یادگیری وجود دارد که ممکن است برای شما این سوال را ایجاد کند که آیا یادگیری PHP را شروع کنید یا خیر. من معتقدم که شما باید بهترین ابزار برای شغل موردنظرتان بیاموزید و استفاده کنید و برای بسیاری از مشاغل PHP یک ابزار عالی است که ارزش وقت گذاشتن دارد.

دوره زبان برنامه نویسی PHP مناسب چه کسانی است؟

افرادی که به حوزه توسعه وب یا Back-End علاقه دارند.

برنامه نویسانی که به ارتقای موقعیت شغلی خود و کسب در آمد بیشتر علاقه دارند.

دانشجویانی که ایده های بزرگ دارند و تمایل دارند، پس از فارغ التحصیلی هر چه سریع تر به بازار کار جذب شوند.

برنامه نویسانی که دوست دارند مهارت و دانش خود را همگام با نیاز و تغییرات بازار کار آپدیت کنند.

افرادی که به فعالیت به صورت فریلنسری علاقه دارند.

پس از شرکت در دوره زبان برنامه نویسی PHP می توانم وارد بازار کار شوم؟

بسیاری از افراد فکر می کنند که یادگیری php را به صورت سلف استادی و خودخوان شروع کنند؛ اما نکته مهم اینجاست که یادگیری خودخوان یعنی مواجه شدن با چالش هایی که ممکن است نتوانید از عهده آن بربیایید و به جز اتلاف وقت و دلسردی چیزی برای شما نخواهد داشت.

در دوره php فن پردازان پس از کسب دانش تئوری، به کمک انجام پروژه ها و تمرینات عملی می توانید به اهداف خود برسید. این پروژه ها واقعی هستند و به جز ایجاد انگیزه و خلاقیت در شما، شما را برای ورود به بازار کار آماده می کنند. از این پروژه ها می توانید به عنوان نمونه کار هم برای نشان دادن توانمندی هایتان به کارفرما استفاده کنید.حتما می دانید که بهترین راه پیدا کردن شغل به عنوان برنامه نویس ارائه نمونه کار است.برای رسیدن به شغل ایده آلتان از همین الان شروع کنید،برای شروع و یادگیری کافی است در دوره زبان برنامه نویسی PHP در اصفهان فن پردازان ثبت نام کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *