رفع تحریم های اینترنتی

آموزش رفع تحریم های اینترنتی

قطعا برای شما هم پیش آمده برای ورود به برخی سایت ها با خطای تحریم رو به رو می‌شوید! در این مقاله رفع تحریم های اینترنتی را به شما آموزش می‌دهیم. سایت های بزرگی مثل Google، Oracle و یا Adobe بنابر سیاست های متخلفی دسترسی کاربران ایرانی را به وبسایت ها و یا برخی از خدمات خود بسته‌اند. خیلی از کاربران برای استفاده از این سرویس ها مجبور دور زدن با تغییر IP هستند و این موضوع خودش دردستر های…

قطعا برای شما هم پیش آمده برای ورود به برخی سایت ها با خطای تحریم رو به رو می‌شوید! در این مقاله رفع تحریم های اینترنتی را به شما آموزش می‌دهیم.

سایت های بزرگی مثل Google، Oracle و یا Adobe بنابر سیاست های متخلفی دسترسی کاربران ایرانی را به وبسایت ها و یا برخی از خدمات خود بسته‌اند.

خیلی از کاربران برای استفاده از این سرویس ها مجبور دور زدن با تغییر IP هستند و این موضوع خودش دردستر های زیادی داره مثل افت سرعت، عدم اجرا در برخی مواقع و… را دارد.

در این بین برخی ابزار ها هستند که به صورت رایگان صرفا با انجام تنظیمات DNS به شما این دسترسی را می‌دهند که بدون نیاز به نرم افزار و یا ابزار جانبی خاص تحریم ها را دور بزنید.

یکی از این سرویس ها، شکن نام دارد.

رفع تحریم های اینترنتی با شکن

شکن اولین تحریم‌شکن ایرانی است که ما از آن استفاده می‌کنیم و می‌توانیم به شما معرفی کنیم.

برای استفاده از شکن شما کافیست تنظیمات DNS که معرفی شده است را از طریق تنظیمات سیستم اعمال کنید و سپس به راحتی وبسایت هایی که ما را تحریم کردند باز کنید.
علاوه بر اینکه امکان اعمال تنظیمات روی تمام سیستم عامل ها و دستگاه های مختلف هست، برای راحتی بیشتر و سهولت استفاده شکن نرم افزار هم دارد که می‌توانید نصب کنید و استفاده کنید.

تنظیم DNS در سیستم عامل‌های مختلف، با یکدیگر متفاوت است.

آموزش تنظیم DNS بر روی ویندوز

  1. در نوار جستجو ویندوز، عبارت Network and Internet را جستجو و روی آن کلیک کنید.
  2. روی گزینه Change Adapter Settings کلیک کنید.
  3. روی شبکه ‌ای که به آن متصل هستید(WiFi یا شبکه Ethernet) راست کلیک و سپس Properties را انتخاب کنید.
  4. گزینه Internet Protocol Version 4 را انتخاب کنید.
  5. در بخش های مربوط به DNS، عبارت های 178.22.122.100 و 185.51.200.2 را وارد نمایید.
  6. درنهایت روی گزینه OK یا Apply کلیک کرده و مجددا وبسایتی که تحریم بودیم را باز نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید