آموزش زبان برنامه نویسی C

آموزش زبان برنامه نویسی C

هدف از شرکت در دوره آموزش زبان برنامه نویسی C چیست؟ منشا ایجاد زبان های برنامه نویسی مانند سی پلاس پلاس، جاوا و سی شارپ زبان برنامه نویسی C است. زبان c از نظر تئوریک ارزش بالایی دارد، زیرا بسیاری از مفاهیم مورد استفاده در این زبان…

 650,000

توضیحات

هدف از شرکت در دوره آموزش زبان برنامه نویسی C چیست؟

منشا ایجاد زبان های برنامه نویسی مانند سی پلاس پلاس، جاوا و سی شارپ زبان برنامه نویسی C است. زبان c از نظر تئوریک ارزش بالایی دارد، زیرا بسیاری از مفاهیم مورد استفاده در این زبان به موضوعات پایه و اساسی علوم کامپیوتر تبدیل شده است.C و C++ دو زبان محبوب از علوم کامپیوتر است که امروزه همچنان مورد استفاده قرار می گیرد.

C به عنوان زبان برنامه نویسی از top-down ایجاد شد. در واقع، برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان راحت تر است که ابتدا ساختارهای سطح بالا را طراحی کنند. به کمک این ویژگی، برنامه نویس می تواند تمرکز خود را بر روی عملکردهای داخلی کوچکتر برنامه قرار دهد. این امر باعث می شود ساختار کدگذاری بسیار سازماندهی شده و مرتب شود.

C یک انتخاب برتر برای استفاده در برنامه نویسی سطح پایین برای نوشتن اسکریپت برای هسته ها و درایورها است.

حتما می دانید که برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس حرفه ای باید ذهنی خلاق و متمرکز داشته باشید. یادگیری C به تقویت پایه های شما در برنامه نویسی و آمادگی ذهن شما برای یادگیری برنامه نویسی کمک می کند. شخصی ابتدا برنامه نویسی C را بیاموزد، به او کمک می کند تا هر زبان برنامه نویسی مدرن را نیز بیاموزد. به عنوان یادگیری C به درک بسیاری از معماری اساسی سیستم عامل کمک می کند؛ مانند، اشاره گرها، کار با مکان های حافظه و غیره.

دوره آموزش زبان برنامه نویسی C مناسب چه کسانی است؟

افرادی که هیچ دانشی در زمینه برنامه نویسی ندارند و قصد دارند از پایه اقدام به یادگیری برنامه نویسی کنند.

دانشجویان رشته های مهندسی کامپیوتر، آی تی و علوم کامپیوتر که باید این واحد را در دانشگاه پاس کنند.

افرادی که قصد دارند، دوره های ساخت اپلیکیشن را بگذارنند، به عنوان پیش نیاز به این درس نیاز دارند.

افرادی که قصد یادگیری زبان‌هایی مانند جاوا، C++، C# و غیره دارند.

افرادی که به دنبال یادگیری یک زبان کاربردی، برای اجرای سایر پروژه هایشان هستند.

پس از شرکت در دوره آموزش زبان برنامه نویسی C می توانم وارد بازار کار شوم؟

کاربرد زبان c بسیار گسترده است. از ساده ترین برنامه تا پیچیده ترین آنها مانند پایگاه داده، سیستم عامل ویندوز و … را همگی را با c می توان پیاده سازی کرد.C یک زبان برنامه نویسی ساده با سرعت اجرای بالا است و به همین دلیل فرصت های شغلی بسیار زیادی برای آن وجود دارد.

به همین دلیل اگر به دنبال یادگیری یک زبان برنامه نویسی ساده و همه منظوره هستید،C برای شما بهترین است.

ما در فن پردازان این این دوره را دقیقا مطابق نیاز بازار و منطبق با سرفصل های بازار کار آماده کرده ایم. وجود تمرین های متعدد در این دوره به تسلط هر چه بیشتر دانشجویان کمک می کند و به موفقیت هر چه بیشتر دانشجویان کمک می کند. این دوره کاملا پروژه محور است بوده و شما پس از پایان این دوره به راحتی می توانید وارد بازار کار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *