آموزش جاوااسکریپت

جاوا اسکریپت مقدماتی

هدف از شرکت در دوره جاوا اسکریپت مقدماتی چیست؟ اگر خودتان را یک برنامه نویس وب می دانید، اما هیچ اطلاعاتی در مورد جاوا اسکریپت ندارید، شما از همین الان دو هیچ از بقیه برنامه نویس ها عقب تر هستید. فرقی نمی کند برنامه نویس Front-End…

 650,000

توضیحات

هدف از شرکت در دوره جاوا اسکریپت مقدماتی چیست؟

اگر خودتان را یک برنامه نویس وب می دانید، اما هیچ اطلاعاتی در مورد جاوا اسکریپت ندارید، شما از همین الان دو هیچ از بقیه برنامه نویس ها عقب تر هستید. فرقی نمی کند برنامه نویس Front-End یا Back-End باشید، بهرحال باید با جاوا اسکریپت آشنایی داشته باشد. جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی همه کارس!

شاید جاوا اسکریپت در گذشته فقط در طراحی صفحات وب به کار می رفت، اما امروز این زبان یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی است که در برنامه نویسی اندروید، ویندوز، طراحی گیم، اینترنت اشیا، شی گرایی، برنامه نویسی سمت سرور و … هم کاربرد دارد.

جاوا اسکریپت یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در سراسر دنیاست، این زبان منطعف و طبیعی است و دست توسعه دهندگان را باز می گذارد طوری که دوست دارند برنامه نویسی کنند، به همین دلیل است که بیشتر developer ها، حتی آنهایی که زبان اصلی شان js نیست با این زبان آشنایی دارند.

دوره جاوا اسکریپت مقدماتی مناسب چه کسانی است؟

علاقه مندان به حوزه وب

افرادی که به تمایل دارند جاب آفر یا ویزای کار بگیرند.

برنامه نویسانی که دوست دارند برنامه نویس برنامه‌نویس فول استک شوند.

افرادی که به حوزه برنامه نویسی موبایل و اپلیکیشن علاقه دارند.

علاقه مندان به برنامه نویسی وب که به دنبال ارتقا مهارت هایشان و کسب درآمد بیشتر هستند.

پس از شرکت در دوره جاوا اسکریپت مقدماتی می توانم وارد بازار کار شوم؟

72 درصد از شرکت ها به دنبال کدنویسی جاوا اسکریپت هستند. به عنوان یک توسعه دهنده جاوا اسکریپت، دستمزد متوسط ​​در ایالات متحده حدود 112 هزار دلار در سال است.

از بین همه زبان های برنامه نویسی، برنامه نویسان جاوا اسکریپت از نظر حقو و درآمد در صدر این لیست قرار دارند و دلیل خوبی هم دارد،تسلط بر این زبان برنامه نویسی کلیدی می تواند به شما در توسعه کامل استک، توسعه بازی، مهندسی نرم افزار، امنیت اطلاعات، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی کمک کند.

کمبود برنامه نویس جاوا اسکریت به خوبی در بازار احساس می شود. به لطف حضور پر رنگ جاوا اسکریپت در فناوری اطلاعات دوره با گذارندن این دوره امکان ندارد، شما بیکار بمانید.

همانطور که جاوا اسکریپت یک گزینه عالی است که می تواند آینده شما را دگرگون کند، برای یادگیری آن باید صبر و حوصله زیادی به خرج دهید. باید باید در یک دوره و آموزشگاه حرفه ای ثبت کنید،با این مهارت بدون تحصیلات مرتبط به راحتی وارد بازار کار می شوید. حتما به شما هم ثابت شده است که برای برنامه نویس شدن نیازی به تحصیلات دانشگاهی ندارید. گاهی اوقات با دوستانی روبرو می شویم که با وجود گذراندن دوره های متفاوت در هیچ کدام موفق نبوده اند.

اما دوستانی هم داریم که تنها با یک تخصص جایگاه شغلی مناسبی برای خود آماده کردند، پس اگر به آینده خود اهمیت می دهید، قدم اول را درست بردارید و یک آموزشگاه معتبر و دوره کاربردی را انتخاب کنید.ما در فن پردازان دوره آموزش جاوا اسکریپت مقدماتی و پیشرفته را برای شما آماده کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *