شبکه نتورک پلاس (Network+)

شبکه نتورک پلاس (Network+)

هدف از شرکت در دوره شبکه نتورک پلاس (Network+) چیست؟ یکی از اصلی ترین و پرطرفدار ترین گرایش های it و کامپیوتر شبکه است. اگر به این مهارت علاقه دارید و نمیدانید از کجا و چطور شروع کنید، اولین قدم برای فتح قله شبکه های کامپیوتری شرک…

 900,000

توضیحات

هدف از شرکت در دوره شبکه نتورک پلاس (Network+) چیست؟

یکی از اصلی ترین و پرطرفدار ترین گرایش های it و کامپیوتر شبکه است. اگر به این مهارت علاقه دارید و نمیدانید از کجا و چطور شروع کنید، اولین قدم برای فتح قله شبکه های کامپیوتری شرکت در دوره نت ورک پلاس است.

بر خلاف سایر گواهینامه های رشته های شبکه، Network+ مهندسین شبکه را برای پشتیبانی از شبکه ها در هر پلتفرمی آماده می کند. Network+ تنها گواهینامه ای است که مهارت های خاصی را که متخصصان شبکه نیاز دارند را پوشش می دهد. سایر گواهینامه ها بسیار گسترده تر هستند، آنها مهارت های عملی و دانش دقیق مورد نیاز در محیط های شبکه امروزی را پوشش نمی دهند.

بر اساس گزارش های محبوب ترین مشاغل سال 2021 مهندسی شبکه جزو محبوب ترین و با بالاترین میزان درآمد در دنیای کار فناوری اطلاعات محسوب می شوند.

مدرک Network + مهارتهای فنی مورد نیاز برای ایجاد، نگهداری و عیب یابی شبکه های اساسی مورد نیاز هر فرد را تأیید می کند.

امروز تمام افرادی که با عناوینی مانند متخصص شبکه یا کارشناس شبکه در حال فعالیت هستند، کارشان را با گذراندن همین دوره network+ شروع کرده اند. این دوره پیش نیاز تمام دوره های شبکه است. برای شروع کار حرفه ای در دنیای شبکه به این مدرک نیاز دارید.

دوره شبکه نتورک پلاس (Network+) مناسب چه کسانی است؟

افرادی که به حوزه شبکه علاقه دارند و قصد دارند در این زمینه مشغول به کار شوند.

دانشجویان وفارغ التحصیلان رشته های مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات، علوم کامپیوتر و …

متخصصین شبکه و افرادی که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به کار هستند.

افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور و گرفتن ویزای کاری دارند.

پس از شرکت در دوره شبکه نتورک پلاس می توانم وارد بازار کار شوم؟

آموزش دوره نتورک پلاس بصورت اصولی و استاندارد باعث ورود موفق شما به دنیای مهندسی شبکه های کامپیوتری و مدیریت شبکه های کامپیوتری می شود،اما سوال مهم اینجاست که چه دوره ای را برای بازار کار انتخاب کنیم؟

قطعا با شرکت در اینترنت دوره های زیادی را تحت عنوان دوره Network+ پیدا می کنید، حتی دوره های رایگان!

اما توصیه می کنیم، برای ورود به بازار کار و عدم اتلاف وقت در دوره ای شرکت کنید که سر فصل های آن، دقیق به روز و دقیقا مطابق بازار کار باشد. حتی اگر دانش کافی برای انتخاب دوره مناسب ندارید، با یک فرد متخصص در این زمینه مشورت کنید، همکاران ما در فن پردازان پاسخگوی تمام سوالات شما در این زمینه هستند.

در دوره نت ورک پلاس فن پردازان تمام مباحث Network+ مورد نیاز دانشجویان برای ورود به بازار کار فراهم کردیم، سرفصل های این دوره بسیار جامع تعریف شده است. در این دوره آموزشی شما با مدیریت، پیکربندی و رفع مشکلات شبکه، تجهیزات سرور، اصول شبکه، استفاده از ابزارهای شبکه و … به خوبی آشنا می شوید، در واقع دانشجویان با این گواهینامه می توانند به عنوان متخصص شبکه وارد بازار کار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *